Danes je 28.3.2024

Input:

Ogled v okviru reklamacije - storitev neposredno povezana z nepremičnino

14.8.2019, , Vir: Verlag DashöferČas branja: 4 minute

2019.17.2.1 Ogled v okviru reklamacije – storitev neposredno povezana z nepremičnino

mag. Aleksandra Heinzer, davčna svetovalka

Smo trgovsko podjetje ter davčni zavezanec za DDV. Nabavili smo blago pri matičnem podjetju, ki je avstrijski zavezanec za DDV. Blago je bilo dostavljeno našemu kupcu, ki je slovenski zavezanec za DDV.
Naši družbi je bil izstavljen račun, oproščen obračuna DDV po členu 138 Direktive, mi pa smo slovenskemu kupcu, ki je blago prejel, izstavili račun za blago z obračunanim slovenskim DDV. Kupec je blago vgradil v končni izdelek (okno), ki ga je dostavil in vgradil v nepremičnino v Avstriji.
Po zaključenih gradbenih delih na nepremičnini v Avstriji je bila podana reklamacija na vgrajenem oknu. Zaradi tega je moral tehnični delavec iz matičnega avstrijskega podjetja (AT DZ) na ogled vgrajenega okna, da bi ugotovil, ali reklamacija izvira iz dobavljenega blaga našemu kupcu ali pa je posledica nekvalitetne predelave blaga in vgradnje končnega izdelka na omenjeni nepremičnini v Avstriji. Matično podjetje v Avstriji nam je izstavilo račun za njegovo delo in potne stroške po obrnjeni davčni obveznosti (44. člen Direktive 2006/112/ES). Zaračunane storitve so vključevale le