Danes je 25.4.2024

Input:

DDV pri sodelovanju s spletnimi vplivneži

30.4.2023, , Vir: Verlag DashöferČas branja: 2 minuti

2023.04.2.5 DDV pri sodelovanju s spletnimi vplivneži

mag. Aleksandra Heinzer, davčna svetovalka

Ali lahko razdeljevanje brezplačnih kod za naročilo personaliziranih knjig raznim blogerjem in spletnim vplivnežem ali naključnim prejemnikom štejemo za vzorce in upoštevamo pravilo iz a. točke prvega odstavka 7. člena ZDDV-1? Knjige so personalizirane, zato ne morejo biti uporabljene za nadaljnjo prodajo, namen razdeljevanja kod pa je promocija teh knjig. S pridobitvijo kode se prejemniki ne zavežejo, da bodo nekaj v zvezi s knjigo objavili ali jo omenili v kakšnem njihovem prispevku, odločitev o tem je čisto njihova. Vodili bi evidenco teh brezplačnih knjig, stroške njihove izdelave pa bi prenesli v stroške